Friday, November 18, 2011

aku akan rendu kau ! :(

hye peeps . 
ape plan korang cuti-2 ney ? aku tau , mesti ramai yangg g date kann .
tak pon hang out dengan membe-2 korang ? betol tak ? hee :)
budak poli , budak skola start cuti , aku plak dah nek sem . wuaaaaa 
seronok kann :(

ok lha , cukup lha intro tuh , meh kite start cerite meh . dok rapat-2 :)

crite ney agak sdey lha jugak . bukan agak dah , memang sdey lha .
nek jea sem 2 ney kawan aku dah hilang sorang .
dulu time sem 1 berempat , ney dah bertige plak . sorang lagi dah masok poli .
sebab dia tak yakin boleh bawak kos yang ktorang amek skg ney .
lagipun ade siket konflik antra dia dgn pihak u . 

aku akan rendu kau , gedik ! :(

kau kat sane belajar sungguh-2 tau , jangan lupe kann ktowg kat sini . 
ktowg akan rendu semua tentang kau . ketawe kau . senyuman kau . lawak kau .
paling pnting mesti aku rendu nak kene kann kau cm selalu aku buad tu . hee :)
kau jangan lupe aku tau . kalau balek sini jgn lupe jmpe tau ! 
jage diri baik-2 kat sane yee . aku sayang kau , gedik !

kenangan kite


kenangan kite lagi 


dan lagi 


nak nangis . kbai :(

p/s : intan kemsalam kat semua :)

No comments:

Post a Comment