Monday, January 30, 2012

serbesalah =='

hey peeps-2 sekalian . sory baru sekarang nak buad entry baru . Hehe
maklum lha , line kat U tuh macam siput . lembab . siput pon laju kott . Haha
oke , jom kite berstory mory . Hee

hangpa sekalian dah bace tajuk entry kali ney ? serbesalah ? sape serbesalah ? dengan sape ? Haha . 
mesti nak tau kann , aku tau , korang sume suke bergosip . lagi-2 yang tengah bace entry ney . Haha . aku lha yang rase serbesalah tuh . serbesalah kat old fren aku . bley dikate kann kawan bek jugak lha time skolah tuh *bek ke ? Haha . guess what ? aku chat dia dohh , then gurlfie dia yang reply . memang mashukk kann . Haha , aku suke ! huh . after that , aku btaw si boyfie ney . ahh , dia ape lagi   . gelabah tahap cipan aku rase . Huhu . biase lha tuh , takut dituduh curang kann :) . si boyfie kate dorang gaduh . aku kat sini dah risau je kann . haih , yelar kann . kang pape aku jugak ke salah kann *memang salah aku pong . k fioneee , aku sedih :( . and sampAi sekarang aku text tanyer pasal dah oke dengan gurlfie dia langsung tak reply . marah lagi lha tuh kott . hemm :(

to si gurlfie : 
jangan risau pasal boyfie awak tuh . takde sape yang nak ponn . saya dah ade boyfie saya dah a.k.a future husband . tak payah dokk risau . dia loyal punyer orang maa . saya mintak maaf :)

to boyfie and gurlfie : 
korang kann dah lame kenal . mesti dah tau hati budi masing-2 kann . dah tau perangai masing-2 kann . so , tak payah lha risau . trust each other oke . i wish u're both happy ever after :)

I'm already have one and only one that I want -RN  

No comments:

Post a Comment