Monday, October 17, 2011

cuti-cuti sem satu :)

hoii , hoii , aku dah abes sem 1 hoii . HAHA !
dah macam ape dah aku ney , terjerit-jerit . huu . terover excited lha bhaii .
sekejap jea mase berlalu . cewahh , ayat hang memey tak bole bla lha syera . huhu .
bulan depan masuk sem dua . tinggal lagi tiga sem jea lagi . 
cepatcepat habis , bley kawen cepat . HAHA . gedik lha kaw syera ! :)

OK , lets move to the topic . 

cuti sem satu aku tak lha jauh sangat macam budakbudak ney pegi .
aku pegi dekatdekat jea . takde bajet lha bhaii . lagipun JIMAT ! kann kann :)
aku pegi wetworld jea . 


pastu jalanjalan kat mall sampai penad . HAHA .
aku pegi dengan ety , tasya , nurul dan deeba . syokk oo dowg .
memang bes lha even dekat jea kann :)
janji kite enjoy ! kann kann :)

jom tengok gamba :)


bergamba after aku dengan ety mengurut badan yang saket . 
HAHA ! comel lha sume :)


sebok lha makhluk warne purple kat blakang tuh .
baru nak bergamba dengan roomate ku syg . HAHA ! 


kat tangge pon jadi lha . idea si ety lha ney . huhu .


A.P.T.B ! 

thats all , bye :)

No comments:

Post a Comment