Wednesday, October 19, 2011

thumbs up GIRL !

haih , kau ney selalu lha buad aku rase nak update blog jea tiap hari . 
maklum lha , dulu aku ade kau dengan sorang lagi tuk luah kan prasaan .
tapi skrg aku ade blog jea . huh ! 
tape paham busy dengan hidup masingmasing :)

lets move on . .



thumbs up girl ! 
tuh tajuk entry untuk hari ney . huh .
citer pasal kawan lagi . haih , bosan doh .
tapi kau yang buad aku tak bosan untuk mengupdate blog aku untuk kaw . HAHA

aku tulis blog untuk tatapan umum .
so , aku tahu lha ape yang aku tulis . jangan risau aku tak mengaibkan kau atau sesape pon .
aku tak pernah mention name kau . ciriciri kau camne . character kau camne .
rupe hotsetap kau camne . sumesume pasal kau aku tak pernah mention .
HANYA kisah kau !
tapi yang pelik nye , macam mane kawankawan kau bley tahu .
aku cerite ke ? 
aku tak kawan lha dengan kawankawan hotsetap . tak kenal pon .
aku bergosip ke ? 
ehh bhaii , bende ney tak best lha nak dijadikan gosip .
:)
maybe kau bercerite kot dengan dowg . tuh yang dowg bley tahu .
aku just tahu yang tahu bende ney just aku , kau dengan lagi sorang .
kawan yang rapat dengan aku skrg pon tak tahu nokk !
semalam dah lha kene tengking dengan lagi sorang . 
cakap aku ney nak bagi tahu sume orang pasal keburukan kawan aku kat orang .
what the fish !
hanya kau , aku dengan lagi sorang jea yang tahu . OK !

k bye

p/s : NOBODY KNOWS UNLESS YOU TOLD SHE BY YOUR OWN ! 

No comments:

Post a Comment